Controlfreak

– Kun je de spiegel omdraaien, ik vind dat eng.
+ Waarom?
– Ik weet niet. Heeft iets te maken met enge films.
+ Welke?
– Gewoon, je weet wel.
+ Nee.
– Ja. Nou. In elke film zit toch wel zo’n spiegelscene? Dat je dan je tanden staat te poetsen en je opkijkt en plots staat er iemand achter je. Ik vind dat eng. Heel eng.
+ Maar waarom dan, liefje?
– Iets met controle? Ja! Je hebt het dan niet in de hand. Ik denk dat ik de films die over controleverlies gaan het engst vind. Met geesten, en demonen en spiegels, dus.
+ Dat zou best kunnen. “Domme mensen” doen niet zo moeilijk over controle en die vinden enge films ook vaak helemaal niet zo eng.
– Precies. Ik vind vies enge films ook best stom.
+ Ik ook. Wat doe je?
– Ik friemel aan mijn balzak. Het kietelt.
+ Haha, liefje, ik houd van jou!
– Nou. Wat?
+ Ik houd van jou. Heel veel.
– Pff. Dit ligt lekker.
+ Ja, heel erg!
– Nouhou. Dan moet je niet gaan verliggen. Ik wilde niet zo in slaap vallen, maar gewoon voor heel even mijn hoofd tegen je aandrukken.
+ O, ik lig heerlijk nu. Welterusten, lief.
– Ik niet. Dit voelt eng. Net als met die spiegel.

  1. #1 by je duistere huisgenoot on 20/03/2011 - 22:54

    dus ik ben dom?
    omdat ik enge films niet eng vind (aangezien het een film is en dus gespeeld en met special effects.. domme mensen hebben dat door denkik)
    controle verliezen <3

Leave a Reply

